Elektromos szaunakályha - EOS P1 Plus
Leírás
Álló szaunakályha finn (száraz) szaunához, klasszikus kialakításban. A P1+ kályha extra karcsú, helytakarékos kialakítású, mindössze 38 cm mély. A kőtároló a fűtőelemek felett helyezkedik el a könnyű szervizelés és a jobb légáramlás érdekében. Kiválóan alkalmas közepes méretű kereskedelmi szaunákba.
Az Ön előnyei:
- Tartós, hosszú élettartamú konstrukció.
- Optimális arány a kőmennyiség és a légáramlási kapacitás között a gyors felmelegedési idő és az erőteljes vízbevezetés érdekében.
- porszórt alumínium-cink
- Karcsú, helytakarékos konstrukció - mindössze 38 cm mélységű.
- Könnyen telepíthető és szervizelhető, a kőzettároló a fűtőelemek felett helyezkedik el.
- Németországban készült, minőségi EOS termék.
Megfelelő vezérlőegységek: Econ D1 , Econ D2 , Econ D3 , Econ D4 , Emotec D. 10,5 - 15 kW-os fűtőberendezésekhez tápellátási hosszabbító egység (pl. Emotec L09 ) szükséges.
A kövek külön vásárolhatók meg.
Műszaki adatok:
Modell | Teljesítmény, kW | Szauna mérete, m3 | Kőkapacitás, kg | Súly kövek nélkül, kg | Min. levegőbemeneti és kimeneti méret cm | Méretek mm | ||
szélesség | mélység | magasság | ||||||
EOS P1 Plus 10.0 | 10 | 11-15 | 40 | 25,5 | 35 x 7 | 630 | 380 | 720 |
EOS P1 Plus 10.5 | 10.5 | 11-15 | 40 | 25,5 | 35 x 7 | 630 | 380 | 720 |
EOS P1 Plus 12.0 | 12 | 14-18 | 40 | 25,5 | 35 x 9 | 630 | 380 | 720 |
EOS P1 Plus 15.0 | 15 | 18-25 | 40 | 25,5 | 35 x 9 | 630 | 380 | 720 |
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Németország
- Vezérlőegység Külön vezérlőpanelt igényel
- Teljesítmény (kW) 10 / 10,5 / 12 / 15
- Ajánlott szaunaméret (m³) 11 - 25
- Méretek magasság (mm) 720
- Méretek szélesség (mm) 380
- Méretek mélysége (mm) 380
- Kő kapacitás max. (kg) 40
- Súly (kg) 25.5
- Szín Antracit
- Tápfeszültség, fázis 400 V 3N AC
- A biztosíték 3 x 16
- Biztonsági távolság elöl (mm) 80
- Biztonsági távolság az oldalaktól és a hátsótól / fától és téglá 80-80
- Biztonsági távolság a felső felülettől a mennyezetig min. (mm) 900
Utasítás
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.